رئیس هیأت شطرنج همدان گفت: تیم شطرنج نخ‌رنگ همدان در مسابقات لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشت

 

خبرگزاری فارس: عملکرد تیم شطرنج نخ‌رنگ همدان در مسابقات لیگ برتر قابل قبول بود

 

احمد علی‌بابایی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به حضور تیم شطرنج شرکت نخ‌رنگ همدان در مرحله دوم پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج اظهارکرد: مسابقات با حضور تیم‌های دنیای فلز رشت، شرکت نخ‌رنگ همدان، دامون ساخت شمال مازندران، سایپا تهران، دریا برج شیراز، تاید واتر هرمزگان، مدرسه شطرنج پاییز اهواز، بانک سرمایه، راه و شهرسازی لرستان، ذوب‌آهن اصفهان، شرکت مهندسی مهاب قدس و با غیاب تیم شهرداری تبریز در هتل شهرداری خرم‌آباد برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم نخ‌رنگ در مرحله دوم مسابقات نتایج قابل قبولی کسب کرد،‌ گفت: در پایان مسابقات تیم نخ‌رنگ همدان به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد.

رئیس هیأت شطرنج همدان بیان کرد: در مرحله نخست مسابقات در مازندران پنج دور از مسابقات برگزار و دورهای ششم تا یازدهم مسابقات نیز در دور دوم پیگیری شد.

وی به برتری 4 بر یک تیم نخ‌رنگ در دور ششم برابر دریا برج شیراز اشاره کرد و افزود: دور هفتم با برتری تیم نخ‌رنگ همدان در مقابل تاید واتر هرمزگان با نتیجه 3-2 پایان یافت.

علی‌بابایی خاطرنشان کرد: در غیاب تیم شهرداری تبریز تیم نخ‌رنگ با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و دور نهم نیز با برتری مقابل تیم مدرسه شطرنج اهواز به پایان رسید.

وی با اشاره به دو شکست در ادامه مسابقات، یادآور شد: دو باخت برابر تیم‌های بانک سرمایه و راه و شهرسازی لرستان حاصل کار تیم نخ‌رنگ در دورهای دهم و یازدهم شد.

رئیس هیأت شطرنج همدان تصریح کرد: پایان کار تیم نخ‌رنگ قرار گرفتن این تیم در رده هشتم جدول رده‌بندی با کسب 9 امتیاز بود.

وی به ترکیب تیم نخ‌رنگ اشاره کرد و گفت: تیم نخ‌رنگ همدان با ترکیب امیر‌مسعود مرادی، شایان رحمتیان، امیرعلی دلاوری، سینا کوروند، نشمیل کلوندی، ساسان علی‌بابایی و پارمیدا قزاقی در این دوره از مسابقات شرکت کرد و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

95/8/2

 

Top